Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2017. augusztus 17., csütörtök

Summer Book Tag... így utólag

Tegnap még nyaraltunk, ma már be is vásároltunk a sulira. Kegyetlen az élet, nem igaz? Mindenesetre én még nem állok készen elengedni a hőguta évszakját, ezzel a taggel búcsúztatom vagy (ha úgy tetszik) marasztalom még egy kicsit a nyarat.
1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad a legtöbbször? 
Idén nyáron nem olvastam őket, de ezt a két könyvet rendszeresen újra kézbe szoktam venni. Berg Judit Rumini Ferrit-szigeten dráma formában megírt műve nem igényel egy délutánnál hosszabb időt, garantált kikapcsolódás, szerintem ez a sorozat legviccesebb kötete, színpadon pedig még teljesebb az élmény! Leiner Laura Bábelje pedig annak ellenére, hogy ízig-vérig, lapig-tintáig tökéletes nyári olvasmány bármikor jöhet! Illetve bármikor, csak ne tanóra alatt – jártam már úgy, hogy képtelen voltam visszatartani a nevetést, és bár irodalom órán ültem, még itt sem díjazzák maradéktalanul, ha olvasok.
2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!
Kötelező semmiképp, és a nyári könyvek sem biztosak. Idén júliusban minden teketóriázás nélkül újraolvastam a Hull a hót John Green, Maureen Johnson és Lauren Myracle tollából, ami három karácsonyi történetet mesél el. Valljuk be, nem megy nekem ez a szezonális olvasás…
3. Szerinted tipikusan nyári olvasmány:
Leiner Laura: Bábel. Ebben minden benne van – humor, szerelem, barátság, buli, víz és dögmeleg.
4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?
Ez egy kegyetlen kérdés, hm… Percy és Annabeth (Percy Jackson és az olimposziak) vagy Anna és St. Clair (Anna és a francia csók)! J
5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?
A Roxfortba vagy a Félvér Táborba. Á, egy kicsit se tettem magasra a lécet… De komolyan, ezekre a helyekre ki ne akarna eljutni??
6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél:
Darren Shan: Démonmester. Minden Darren Shan-regénynek van egy bizonyos vérfagyasztó hangulata, viszont ennek a könyven a záró poénja annyira beteg, hogy… nem is mondom el, mi az… (imádom!)
7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!
Eddig – bármily hihetetlen – ez a legnehezebb. Sok ilyet olvastam… Legyen A mansfieldi kastély Jane Austentől. Talán ez a regény vonultatja fel a legszínesebb és legkülönfélébb jellemeket a joggal elismert írónő könyvei közt.
8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal a nyaralásodra?
Suzanne Collins: Az Éhezők Viadala, Futótűz, A Kiválasztott
Kelly Oram: Sz mint szűz
Illetve ezeket vittem. Egyetlen könyvvel elindulni? Kizárt. J
Legyen további szép nyaratok, pihenjetek sokat, és használjátok ki még a szünet/szabadság utolsó két hetét! SUMMER 4EVER! Csak ez a hőség…

Amúgy! Melyiket szeretitek jobban, a nyarat vagy a telet? Őszt, tavaszt? (Én menthetetlenül téli típus és nyári nyavalygó vagyok.) Írjátok meg lent kommentben, hogy miért, és az is érdekelne, ti hogyan válaszoltatok volna a Summer Book Tag kérdéseire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése