Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2017. december 4., hétfő

Blogprojekt#4 - III. Kívánságlista? Á, ez egy kívánságkönyvtár :)

Na jó, én teljesen kész vagyok! Tegnap felraktuk a karácsonyi díszeket, és ez volt az utolsó csepp a habos forró csokiban! Christmas feeling a maximumon – és még 21 (!!!) nap karácsonyig! Tudom, ilyenkor rosszabb vagyok, mint egy ötéves, de ez van. Már nagyon várom, el sem tudom mondani mennyire!
Utolsó bejegyzésünk témája a 4. Blogprojekt keretében a kívánságlista. Karácsony, szülinap stb., a szeretteidnek mindig jól jön, hisz így nem mondod meg konkrétan, minek is örülnél, de kizárja annak az esélyét, hogy valami olyasmit kapsz, ami nem tetszik, vagy nincs rá szükséged. Én késtem egy nappal a saját bejegyzésemmel, ezért mindenkitől elnézést kérek.
Ahogy egyhangúlag az első e havi bejegyzésünkben már mindannyian kijelentettük, hogy könyvekből sosem elég, azt hiszem, én is ezzel fogok nyitni. Nyáron regisztráltam fel moly.hu-ra (amit különben minden könyvmolynak ajánlok, nagyon király J ), a könyves kívánságlistámat ott szoktam vezetni. Illetve…
Számomra a kívánság- és a várólista kicsit egybemosódik, úgymond kiegészítik egymást. Ha találok egy könyvet, aminek azonnal megfog a fülszövege vagy a borítója, vagy csak nagyon jó értékeléseket hallottam róla, de magát a könyvet még nem olvastam, akkor többnyire megy a várólistára. A kívánságlistámon csak olyan könyvek találhatók, amiket már olvastam, és imádtam, annyira, hogy együtt akarok élni velük. Azok is felkerülnek a listára, amik egy sorozat tagjai, és bár őket még nem olvastam, a sorozatot már elkezdtem, és nagyon tetszik. De bármelyik listáról is kapok könyveket, nagyon örülök neki J.
Sorrend. Na, ilyen nálam nem létezik. Alapjáraton is elég rendetlen és össze-vissza egy lány vagyok, és ez a kívánságlistámon, meg néha itt, a blogon is megmutatkozik. Ha megszerzek valamit a wish listemről, ugyanúgy örülök a 28., a 57. és a 3. helyen álló könyvnek is, szóval az, hogy milyen sorszámot visel egy-egy jövendőbeli lakótárs, egyáltalán nem számít!
A bejegyzés kedvéért azért mégiscsak megpróbáltam összeállítani egy top 10-es listát.
10. Kerstin Gier: Az álmok harmadik könyve (Silber 3.)
Csak és kizárólag azért áll az utolsó helyen, mert szégyen és gyalázat, de még a második részt se olvastam ki, de már előre borítékolom a 3. rész sikerét! :) Meg hát a borító! Már azért érdemes megvenni!
9. Böszörményi Gyula: Beretva és tõr (Ambrózy báró esetei 2,5)
8. Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán (Ambrózy báró esetei 3,5)
7. Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó (Ambrózy báró esetei 3.)
6. Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok (Ambrózy báró esetei 2.)
5. Böszörményi Gyula: Nász és téboly (Ambrózy báró esetei 4.)
Feltett szándékom, hogy szép lassacskán összegyűjtöm ennek a sorozatnak a részeit. Ugyan csak a Beretva és tőrig olvastam még ki őket, de tekintve, hogy nekem már azzal, hogy Böszörményi Gyula, is el lehet adni bármit, úgy vagyok vele, hogy én ezt a sorozatot otthon egy sarokba begubózva egy tonnányi párnával és plüssállattal a saját gyönyörű keménytáblás példányaimból szeretném újra-, illetve először olvasni, miközben kint szakad a hó.

4. Jenny Han: Utóirat: Még mindig szeretlek! (A fiúknak, akiket valaha szerettem 2.)
Hiába áll a negyedik helyen, ez az a könyv, amitől per pillanat a legeslegjobban tartok. Jenny Han másik sorozatát, a Nyár-trilógiát már olvastam és értékeltem is itt a blogon, egyáltalán nem tetszett, és nagyon félek, hogyha ez a könyv is elmenne egy olyan irányba, akkor azzal tönkrevágná az első részhez fűződő rajongásomat. És ez a fajta hozzáállás szöges ellentétben áll azzal, hogy minél hamarabb olvasni szeretném, szóval egyelőre még fogalmam sincs, hogyan fogok megbirkózni ezzel a durva kettősséggel…
3. Sarah J. Maas: Empire of Storms - Viharok birodalma (Üvegtón 5.)
Pár kattintás a blogon, és nagy eséllyel ráakadsz az Üvegtrón-imádatomat bizonyító posztokra. Már alig bírok magammal, hogy folytathassam a sorozatot, és már előre tartok attól, hogy milyen elveszett leszek a hatodik rész megérkezéséig!
2. Tavi Kata: Szívkeringõ (Sulijegyzetek 4.)
Úúú, nagyon régóta várok rá! És különben is újra szerettem volna kezdeni a sorozatot. Tök véletlenül akadtam rá a megjelenési időpontra, és akkorát sikítottam, mintha tűz ütött volna ki, vagy nem is tudom. Lényeg a lényeg, már teljesen lázban vagyok, hogy olvashassam.
1. James Dashner: Lázkód (Útvesztõ 0,6)
Igen, megtörtem a Vörös Pöttyös sormintát J - ez van, a KMK a kedvencem! De ennek a zöldessárga borítónak, meg persze James Dashner Útvesztő-világának egyszerűen nem lehet ellenállni! Emiatt a könyv miatt vagyok a leginkább bezsongva, és szerintem az előző részről írt kritikám után már egyből érthető is, miért. J


 Ezenkívül, ha ellátogattok az olvashop.hu weboldalára, találkozhattok olyanokkal, hogy „I LEFT MY HEART IN MIDDLE EARTH”-, „Espresso patronum”- vagy Neil Gaiman idézetes bögre, vagy a „Könyves párna”, szóval ahogy az első posztban is írtam, bármi, ami könyvvel kapcsolatos. Vagy a sorozatbeli Damon Salvatoréval, tuti, hogyha bedobnák a postaládába, én nem utasítanám vissza… ;)
Ennyi lett volna a mi karácsonyi különkiadásunk, reméljük, elnyerte a tetszésetek, és talán egy pindurit segíteni is tudtunk. Nézzetek be a többiekhez is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése