Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2017. december 2., szombat

Blogprojekt#4 - II. Karácsonyi zene-könyv combo



Az Advent a várakozás ünnepe, és mi is tehetné hangulatosabbá ezt az időszakot, mint a karácsonyi zenék… és persze könyvek! Sokan úgy állnak hozzá a karácsonyt megelőző néhány héthez, mikor minden karácsonylázban ég, hogy mire a tényleges ünnep elérkezne, már elegük van a sok mikulásból, fenyőfából, pingvinből és miegymásból. Én személy szerint pontosan ezt imádom a decemberben  - hogy hajnalban, mikor az állomás felé megyek, csodálhatom a kivilágított házakat, hogy mindennap látom a húgom izgatott arcát az adventi naptár előtt, hogy minden utca és kirakat árasztja magából a karácsonyi hangulatot… és számomra ez a bő három karácsonyt megelőző hét fontosabb a dec. 24-nél is. Semmilyen helyzetben sem a cél számít igazán, hanem az addig vezető út. Ebben az esetben is lehet választani: karácsonyi hangulat csak egy napig vagy három hétig?

A decemberi Blogprojekt második napján összegyűjtöttük a szerintünk leghangulatosabb karácsonyi zene-könyv kombókat, hogy megidézzük az adventi időszakot.
Dean Martin – Let It Snow + John Green, Maureen Johnson, Lauren Myracle: Hull a hó
A három bestseller-szerző könyve nekem egy óriási kedvenc, olyannyira, hogy képes voltam nyáron is elolvasni, amolyan „mert miért ne”-alapon. Az eredetileg Let It Snow címmel megjelenő könyv három rövid, saccperkábé 100 oldalas történetet mesél el, melyek látszólag különállóak, de mégis kapcsolódnak egymáshoz. Aki egy kellemes, humoros, havas, kalandos és romantikus téli olvasmányt keres, annak bátran tudom ajánlani, nem fog csalódni benne. J Dean Martin dala pedig szerintem garantáltan visszaadja, milyen érzés egy kivilágított esti utcán sétálni a szállingózó hóban.

Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You + Jenny Han: A fiúknak, akiket valaha szerettem
Egyszerűen imádom! A számot és a könyvet is! Mindkettő olyan, amit nem lehet megunni! A könyv nagyja a tél időszak alatt játszódik, ebben benne van a karácsony és a sítábor is, amik az egyik legjobb dolgok a télben. Család, szerelem, hó és forró csoki – mi más kell még az élethez? J

Wham! – Last Christmas + Leiner Laura: Akkor szakítsunk
Személy szerint én annyira nem szeretem ezt a számot, és a könyv is inkább szilveszteri, mint karácsonyi. Lia és Norbi Leiner Laura könyvében karácsonykor szakítanak egymással, csak e miatt a pillanat miatt illik hozzá ez a dal. Hogy mi lesz velük utána? Az legyen meglepetés! Egy biztos, hogy Leiner Laura az Leiner Laura, ez pedig szerintem mind közül a legeslegjobb könyve!

               

Hm, mint kiderült nem is hallgatok annyi karácsonyi számot, és mivel nagyjából a legismertebbeket soroltam fel, nem mondhatni, hogy annyira kreatív voltam a témában. Sajnálom. Viszont a felsorolt könyveket tényleg érdemes felvenni a téli TBR listátokra! ;)
Mint tudjátok, a Blogprojektben nem vagyok egyedül. Kukkantsatok be a többiekhez is! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése