Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2020. július 21., kedd

I-LAND kibeszélő: ep 4

4. rész – 07.17

A várva várt Grounder-stage. Ha az I-LANderek FIRE-előadását imádtam, akkor erre nem tudom, mit mondhatnék. A fancamokat nézve egyéni képességek terén a kockalakók egyértelműen jobbak, de csapatmunka szempontjából szerintem a réten (igen, ez lett a Ground neve, mert mi az a zöld akármi a falon? Valami növény?) élő traineek vitték a pálmát. Nem tudom, Jay mit csinált velük, de nagyon jól szerepeltek. A hang is sokkal jobb volt, Rain jó munkát végzett… illetve őszintén szólva én Rain-nen az előző részben csak nevetni tudtam, de a lényeg a lényeg, a traineek nagyon jól elkapták a dal hangulatát. Kyungmin (aki az előző részben konfrontálódott Ni-Ki-vel) hangján én elámultam, és Nicholasnak se kellett rapper létére énekelnie. Jay pedig nagyon érezte azt a „Megbocsátok neked”-részt a dal végén.

Ez alapján az előadás után azt mondanám, Jay jobb leader, mint Heeseung.

Bejelentették, ki megy: Yoonwon, Taeyong, Sunoo, Jungwoon. Tulajodnképpen Yoonwon-on kívül senki mást nem értem, miért. Viszont míg az első kiszavazásnál az a 6 trainee szinte egyöntetű döntés alapján távozott, most a szavazatszámokból látható volt, hogy mindenki máshogy gondolkodhatott. Jungwoon pl. csak 5 szavazatot kapott, de ennyi elég volt ahhoz, hogy veszélybe kerüljön.

Azt a bizonyos kártyát, ami megmentheti az egyik I-LANDert a kiköltözéstől, végül K kapta és egyetértek, tényleg ő volt a legjobb. majd Jungwoon-on használta fel, így egyelőre ő megmenekült. Viszont emiatt helyette Ta-Ki-nak kellett távoznia. Se K, se Ta-Ki nem tartoznak a kedvenceim közé, de azt a részt én is megkönnyeztem :(. K mindennél jobban meg akarta menteni Ta-Ki-t, ha ott van a veszélyeztetettek között. És az, hogy mégis miatta kerül a fiú a Groundra, teljesen összetörte.

Az új I-LANDerek: Kyungmin (helyes), Jake, Youngbin és JAY. Ahogy még meg se állt a tojás, már elordította magát, hogy „Visszatértem!”, és valahogy ez nagyon tetszett benne. Kétségtelen, hogy benne van mind a 23 versenyző közül a legnagyobb akaraterő. A temperamentumán még dolgozni kell, de míg a többiek konstans önbizalomhiánnyal, kisebbségi komplexussal küzdenek és látszólag megtöri őket a hely (ez minden teljesen érthető, de), addig Jay úgy néz ki, az a típus, aki minél többször bukik el, annál jobban nő benne a küzdőszellem. Várom, mit látunk még tőle. Abban, hogy debütálni is látni szeretném-e, ezen a ponton még nem vagyok biztos, de tény, hogy per pillanat ő a műsor legizgalmasabb szereplője.

A 3. teszt címe: Representative Unit. Egy-egy battle stage. Tudtam, hogy én ezt fogom a legjobban szeretni az eddigi próbák közül! I-LAND vs. Ground!

Mindkét helyről 5 fő, 2-2 vokalista és 3-3 táncos készül fel egy megadott produkcióval, amit majd a zsűri értékel. Az összpontszámok alapján, ha az I-LAND veszít, ismét ki-be vándorlás lesz, ha nem, minden marad a helyén. Az 5 kiválasztott főn kívül a többiek nem adnak elő.

Ez volt eddig az az epizód, amiben valahogy nem volt dráma. Olyan nyugi volt. Nem veszett össze senki senkivel. Szóval talán azért, mert egy kicsit elkezdtem unatkozni, mindenesetre tettem néhány felfedezést.

Taeyong, akire az előző részben annyiszor ráléptek, hogy már nekem fájt, ügyesen vezette a Groundereket.

Jaehoo művészeti suliba járt, táncból vizsgázott, ha nem mondta el kilencszer, akkor egyszer sem.

Van ez a srác, Jimin. Ő a kommentátor. Eddig nem láttunk tőle semmi mást, csak azt, hogy beszél valamiről abban az interjús szobában. Ő az igazi „Mesélő”, nem az a fogalmam sincs kicsoda, aki minden epizód végén kérdéseket tesz fel :D.
Heeseung továbbra is a főszereplő.

Ni-Ki és Hanbin, amikor koreaiul beszélgettek… alien language. Nagyon aranyos volt.

Jay-nek jó teste van.

Seon-t pedig leadernek! Eddig is bennem volt, hogy az összes résztvevő közül ő lenne a legjobb, mint csapatvezető, de az is tény, hogy előadóképességek szempontjából még nem sokat láttunk tőle. Ezért nem vagyok biztos benne, hogy debütál. Pedig nagyon szeretném.

SEON: „I feel like I’m the one who is here though but not based on my skills.”

És tényleg lehet, hogy rémeket látok, és ez csak egy összeesküvés elmélet, de ne legyünk naivak. A túlélőshow-k tele vannak gyártott konfliktushelyzetekkel. Lehet, hogy tényleg csak azért gondolom ezt, mert amúgy túl nagy volt a harmónia a kockában, de Rain vajon direkt nem kommentálta egyáltalán Jay előadását, amikor ellenőrizte az I-LAND tánc reprezentatív csapatát, vagy a srác tényleg nem volt olyan jó, mint K és Jungwoon? Miért cserélték végül le őt Sunghoon-ra?

És ha már itt tartunk, a csapatok. Ének: Heeseung és Geonu (I-LAND) vs. Sunoo és Daniel (GROUND). Tánc: K, Jungwoon, Sunghoon (I-LAND) vs. Ni-Ki, Nicholas és Jaeho.

Ebben a részben még mutatták a vocal battle-t. Az I-LAND a Butterfly-t adta elő, a Ground a Save Me-t (passzol a helyzethez). Nyilván BTS, ez egy BigHit-műsor. Mindenekelőtt azonban beszélnünk kell a színpadról. Mert gyerekek, ez itt lenyűgözően néz ki!


Nem tudom, élhető volt-e ott a levegő sűrűsége, mindenesetre szinte vágni lehetett a feszültséget. A srácok nem üdvözölték egymást, még csak rá se néztek a másik csapat tagjaira. Féltem, mi lesz itt.

Az I-LAND kezdett. Heeseung-on végig látszott, hogy szétveti az ideg, nagoyn ideges volt… ennek ellenére hűha! Én ott elkönyveltem a kocka győzelmét. Aztán Geonu is elkezdett énekelni. És, emberek, ha nem ő lesz a main vocal a végleges csapatban, akkor ki? Csodálatos hangja van mindkettőjüknek.

Azt mondtam, biztosra vettem, hogy ezt a szintet a Ground nem tudja megugrani? Aha. Meg a… Sunoo, a műsor egyik aegyo-bombája teljesen más arcát mutatta meg ennél a számnál. Daniel pedig úgy, ahogy van, tökéletes. Nem tudom, mi van arrafelé náluk a vízben, hogy ez a gyerek így sikerült, de tényleg, csak tátva maradt a szám. Jobban tetszett a Save Me, mint az I-LANDerek előadása.



A műsor, ha kicsit késve is, de most érzem azt, hogy eljutott oda, hogy már nem a tojás a fontos. Oké, forog meg világít. Szép, csini, adom. De most végre nagyobb hangsúlyt kaptak a traineek, mint a környezetük. A díszlet végre csak díszlet. Most értem el odáig, hogy legalább annyira izgatott vagyok a folytatás miatt, mint amilyen anno a Road to Kingdom-nál voltam.

Mi lesz ezen a héten? Szerintem a Ground győz. Ni-Ki visszamegy a kockába. És Nicholas. És Daniel is! Jungwoon és Seon kiszavazás-veszélyesek :(…. Amúgy fogalmam sincs. Nagyon sok minden nem úgy alakult már eddig, amire számítottam.

ep 5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése