Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2019. július 30., kedd

Book Scavenger Hunt (Könyvvadászat) Book Tag


2017. október 29. Hát, az nem ma volt. Ezen a napon ugyanis kaptam egy BookTag-kihívást Beatrice8-tól (Molyirodalom) a Könyvvadászat tag-re. Én meg szépen halogattam, hogy „ó, majd szülinapom után”, „várjuk meg a karácsonyt”, „de hát mindjárt Könyvfeszt” stb. Meg aztán itt volt ez az abszolút passzív év is. Tényleg gyarapodott azóta a könyveim száma, ez nem vitás, de az tényleg nevetséges, hogy eddig elhúztam ennek a tag-nek a kitöltését. Túl sokat járok a MÁV-val, már én is kések…
Na jó, kezdjük el:
Én könyvfanatikus vagyok – ez tény. Szerintem mindenki, aki minimum két percet már időzött szerény személyem társaságában, tisztában van ezzel. Rajongásom egyik legfőbb programja (persze magán az örök olvasáson kívül), hogy elégedett bámulással adózom a könyvespolcomnak. Imádom nézni őket, egyszerűen jól néznek ki, ahogy ott sorakoznak egymás mellett. Nem mint trófeák, hanem mint barátok. J
Épp emiatt nagyon megörültem, amikor Beatrice kiívott az eredeti nevén Book Scavenger Hunt book tagre. (Az már más kérdés, hogy azóta is csak örültem neki, de nem kezdtem vele semmit.) Egy régi haverom (Google Fordító – nem annyira megbízható, de azért rendes srác, segítőkész, és ugyebár a szándék a fontos) szerint ez, aminek most neki fogok ugrani, nem más, mint a…
Oké, köszi… Hm.
Szóval a feladat dióhéjban az lenne, hogy keress valakit, épp könyveket seper az utcán
J. Valószínűleg. Nem is értem, a többi kihívott miért nem így csinálta?
A Könyvvadászat értelmesebben hangzik.
Na jó, nem hülyülök. Inkább sztárolom tovább a könyvespolcomat, ahonnan bizonyos szempontok szerint kell könyveket sepernem, vadásznom. Jelen állapot szerint több mint 168 drágasággal osztom meg a szobámat. A 168-ba csak azt számoltam, amit én kaptam/vettem, de ezenkívül vannak itt még papírgyűjtésből kimentett, mások által ideszanált, illetve helyhiány miatt áthelyezett könyvek is. De a mérvadó készlet ez:

 Nyilván nem így néznek ki – nem ilyen elmosódottak, és ennél sokkal rumlisabbak. De a kép kedvéért rendbe raktam őket. Vágjunk is bele!



Ez nem igaz, de ez áll legközelebb az állításhoz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése