Látogatók

Sziasztok!

Örülök, hogy itt vagytok!
Remélem, kedvet tudok csinálni nektek az olvasáshoz, filmekhez, a színházhoz, és a koreai popkultúrához, s hogy tetszeni fognak a bejegyzéseim. Fontos számomra, hogy ti, akik az oldalon jártok, ne csak egy arctalan tömeg legyetek. Az oldal tényleg naplószerű, már olyan tekintetben véve, hogy tényleg az őszinte benyomásaimat írom le. Örülnék, hogy ha ti is részt vennétek benne, írnátok egy kommentet vagy e-mailt bármikor, ha egy téma felkeltette az érdeklődéseteket, ha egyetértesz velem, ha nem értesz egyet velem, ha tetszik az oldal, ha nem tetszik, ha észrevételed van, kérdésed, ötleted, kívánságod, hogy miről legyen még szó, plusz a ti ajánlásaitokra is kíváncsi vagyok. Erre nem azért van szükség, hogy növelje a statisztikai adatokat, hanem hogy élettel telivé váljon a blog, s hogy alapvetően egy kommunikatív közösséget alkothassunk, akiket a könyvek hoznak össze. Ha kritizálni akarsz, azt is megteheted, csak arra kérlek, legyen valami használható alapja, hogy javíthassak ott, ahol kell. Az utálkozókkal nagyon nem tudok mit csinálni. A maximum, amire képes vagyok, hogy felhőtlen időtöltést kívánok!

2019. augusztus 15., csütörtök

Minden ami nem könyv TAG


Ez az idei év számomra olvasás szempontjából nem a legsikeresebb (eddig), szóval gondoltam, book tag helyett valami mással kéne előállni.
1. Nevezz meg egy rajzfilmet, amit szeretsz!
Micimackó. Emlékszem, általános alsó tagozatában még csúfoltak is miatta, hogy milyen gyerekes vagyok. És ha jól emlékszem, diplomatikusan azt válaszoltam, hogy gyerek is vagyok. Na mindegy, még mindig szeretem. J
2. Mi a kedvenc dalod jelenleg?
TRCNG – MISSING. Nemrég jött ki, és szerintem az egyik legjobban összerakott dal, amit valaha láttam. Az MV, a szöveg, a dallam, és a koreográfia is lenyűgöző, minden passzol, és mikor először hallottam, elsírtam magam. Ja. Semmit sem tudok a srácokról, se korábbi számaikról, de valami azt súgja, ez nem sokáig lesz így…

3. Mit csinálsz órákon át, ami nem olvasás?
Sorozatnézés/blogolás/időpazarlás a Youtube-on KPOP contentek után való vadászat…
4. Mondj valamit, amit szeretsz csinálni, és ami meglepné az olvasóidat.
Ha épp utazunk valahova, és jön egy alagút, visszatartom a levegőt, amíg ki nem érünk. Ez egy játék, amit még kicsiként sítáborban találtunk ki. A busz rengeteg alagúton haladt át, mi meg unatkoztunk a 8 órás út alatt. Akkor kezdett különösen érdekessé válni a dolog, amikor elértünk a 2-3 km-es átjárókig.
5. Mi a kedvenc szükségtelenül specifikus dolgod, amit tanulsz? 
Koreai. Mármint a nyelvet.
6. Mondj valami szokatlan dolgot, amire képes vagy.
Képes voltam kibírni a 2 km-es alagutat levegő nélkül. De csak egyszer.
7. Mutass valamit, amit tavaly csináltál.
Befejezetlen Daemon Black és befejezetlen… valami. Őszintén szólva arról fogalmam sincs már, micsoda.















8. Mi a legújabb személyes projekted?
…Megtalálni az életcélom. Csinálni egy Youtube-csatornát. Kitakarítani a szobámat. Ilyenek.
9. Mondj valamit, amire gyakran gondolsz!
A továbbtanulásra.
10. Az első dolog, ami eszedbe jut.
Ebédidő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése